czwartek, 29 sierpnia 2013

Rozdział 9 . - " Nie chce żeby ktokolwiek zajmował miejsce mojej mamy " .

Leon usiadł na ławce w parku , pociągnął Violette za rękę tak że usiadła mu na kolana .
Uśmiechnęli się i Leon pocałował Violette tak namiętnie jak jeszcze nigdy jej nie całował .Violettcie się to bardzo spodobało . Gdy się od siebie oderwali , Violetta przytuliła się do Leona i się uśmiechnęła . Violetta i Leon nie wiedzieli że Camila i Francesco jak wracały z zakupów to widziały jak się całują i Camila zrobiła im zdjęcie .
Tak więc niczego nie świadomy Leon odprowadził Violette do domu .
- Do jutra . – powiedziała Violetta .
- Tak , do jutra . powiedział Leon i pocałował Violette w policzek .
Viola się uśmiechnęła i zniknęła w drzwiach swojego domu a Leon poszedł do swojego domu.


[ Dom Violetty ]

- Już jestem . zawołała Violetta wchodząc do domu .
- Cześć Violu . – powiedzieli razem Rapallo i Olga .
- A ty Ramallo nie w gabinecie u taty ? – zapytała Violetta .
- Nie bo do Germana przyszła jakaś kobieta i z nią rozmawia . – powiedział Ramallo .
- To ja pójdę sprawdzić co się tam dzieje . – powiedziała Violetta i podeszła do drzwi gabinetu Germana .
Przez uchylone drzwi zobaczyła jak jej tata całował się z  …
Jak jej tata całował się z Angie .
Violetta nie weszła do środka , opadła jej szczęka z wrażenia .
Lecz po chwili w jej oczach pojawiły się łzy . Wybiegła z domu zapłakana .
- A jej co się stało ? – zapytała Olga .
Violetta wybiegając z domu wpadła na Leona który wracał się do niej bo zapomniał jej coś powiedzieć , a raczej zapytać się .


[ Leon i Violetta , Leonetta ]


- Co się stało kochanie ? – zapytał Leon patrząc na Violette .
- Tata całował się z Angie , a to przecież moja ciocia . Ale mi nie chodzi o to bo ciesze się że tata jest szczęśliwy …

- Więc o co chodzi ? – zapytał Leon przerywając Violetcie .
- Bo ja … nie chce żeby ktokolwiek zajmował miejsce mojej mamy , nawet Angie .. – powiedziała zapłakana dziewczyna i przytuliła się do Leona .
Leon nic nie powiedział tylko przytulił do siebie Violette jednak po chwili Violetta się odezwała .
- Zadzwonię do Camili i zapytam czy mogę u niej przenocować .
Leon wziął jej telefon który przed chwilą wyciągnęła i powiedział .
- Jeśli chcesz to możesz u mnie spać dopóki nie będziesz chciała wrócić do domu .





---------------------------

Narazie tyle , ; ***
Później dodam następny rozdział .



2 komentarze: