niedziela, 4 sierpnia 2013

Rozdział 2 . - " Wiedzieliśmy was " .

[ Restó Bar ] 



Leonowi , bardzo podobała się Violetta , ale nie wiedział że ona też coś do niego czuje .
Po chwili namysłu Leon zapytał .
- Pójdziesz ze mną w pewne miejsce chciałbym Ci coś powiedzieć ?
- Jeśli mnie tam nie zjesz to zgoda . - odpowiedziała Violetta i zaśmiała się .
- Bardzo kusząca propozycja ale z niej nie skorzystam . - zaśmiał się Leon .
- A tak poważnie to nie możesz tego powiedzieć tu ? - zapytała Viola .
- Nie przy Naty i Ludmile . - Leon spojrzał na Ludmiłe która chciała coś podsłuchać  z ich rozmowy ale jej się nie udało .
- W takim razie Okej . - powiedziała Violetta i wyszli z Restó . Gdy wychodzili do Restó weszli akurat Maxi , Camila i Francesca .
Maxi cochwile zerkał na Camile , oczywiście Francesca to zauważyła .
Camila po chwili powiedziała odprowadzając Leonette wzrokiem do drzwi .
- Nasze gołąbeczki gdzieś poszły . - wszyscy się zaśmiali
Fran poszła na chwilke do Luki , Maxi skorzystał z okazji że został sam na sam z Camilą i zapytał .
- Poszłabyś jutro ze mną na spacer Cami ?
- Ja ? - spytała z niedowierzaniem Camila .
- A widzisz tu jakąś inną Camile ?
- No raczej nie .
- To jak pójdziesz ze mną na ten spacer ?
- Tak . - powiedziała z uśmiechem na twarzy Cami . Po chwili Francesca wróciła i wyszli z Restó .



[ Leon i Violetta ]

Usiedli na ławce w parku .
- Co chciałeś mi powiedzieć ? - zapytała Violetta .
- Bo wiesz Violu ty ... ty mi się od dłuższego czasu podobasz . - wydukał Leon .
- Ty ... ty mi też . - wydukała Violetta tak że mało co było słychać .
- Mogłabyś powtórzyć ? - zapytał Leon .
- Ty mi też -  powtórzyła Violetta i zamknęła oczy , korzystając z okazji Leon zbliżył się do niej i ją pocałował .
Przechodząc parkiem zobaczyli to Maxi , Fran i Camila , Cami szybko wyciągnęła telefon i zrobiła im zdjęcie po czym cała trójka poszli gdzieś .
Gdy się od niej oderwał spojrzał jej głęboko w oczy .
Violetta nic nie powiedziała tylko wtuliła się w jego ramiona .
Po pewnym czasie wstali z ławki i Leon odprowadził Violette do domu .
Całą drogę szli w milczeniu . Gdy byli po domem Violetty Leon powiedział .
- Do zobaczenia jutro .
- Do zobaczenia . - powiedziała Violetta i zniknęła w drzwiach swojego domu .



[ Dom Violetty ]



- Już jestem . - zawołała Violetta .
- Widziałam jak odprowadził Cię ten chłopak . - powiedziała Olga .
Violetta jednak nic nie powiedziała tylko poszła do swojego pokoju .
Usiadła na łóżku , wzięła pamiętnik i zaczęła pisać .
" Dzisiaj wydarzyło się to o czym marzyłam odkąd się w nim zakochałam . - Leon mnie pocałował  , przynajmniej wiem że on też coś do mnie czuje . "
Gdy to napisała schowała pamiętnik do biurka bo dostała sms ' a .
Był on od Camili , przysłała Violi zdjęcie .
A pod nim napis : Wiedzieliśmy was z Maxim i Fran .

Violetta się uśmiechnęła i ustawiła to zdjęcie jako tapete w telefonie . Zeszła na kolacje bo Olga ją zawołała . Violetta usiadła do stołu i zaczęła jeść kolacje .
Po chwili odezwał się German .
- Muszę Ci coś powiedzieć Violu po kolacji .
- A nie może to zaczekać do jutra  ? - zapytała Violetta .
- Nie .
- Skoro to takie ważne to dobrze  , tylko zaniosę swój telefon do pokoju .
- Dobrze . - powiedział German .
Gdy Violetta zjadła kolacje odniosła telefon do pokoju i zeszła do salonu .
Czekał już tam na nią German .
Gdy Violetta usiadła na kanapie zaczął rozmowę .
- Violu muszę Ci się przyznać do tego że ......



Wiem że mało znów o innych , ale jutro będzie cały rozdział o innych a o Leonettcie będzie troche tylko , przepraszam .
Miłej lektury .
: D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz