sobota, 3 sierpnia 2013

Rozdział 1 . - " Muszę Ci coś powiedzieć , bo nie chce kłamać " .

[ Dom / Pokój Violetty ]


Violetta usiadła na swoim łóżku , otworzyła pamiętnik i zaczęła pisać .
" I właśnie nadszedł ten dzień , zdałam egzaminy i mogę chodzić już do studio 21 jak normalny człowiek  , no prawie jak normalny . Jeszcze pozostało mi powiedzieć mojemu tacie , że będę się uczyć w studio , że będę uczęszczać do normalnej szkoły . Ale i tak jestem już szczęśliwa że będę rozwijać swoje marzenia .
Dzisiaj znów Go spotkałam , ten chłopak chyba zawrócił mi w głowie .

Jest przystojny i te jego oczy  , ahhh . "
Gdy Violetta to napisała schowała pamiętnik do biurka i poszła na dół żeby porozmawiać z Ojcem .
- Ramallo widziałeś gdzieś mojego tate ? - zapytała Viola .
- Z tego co wiem , a ja raczej się nie mylę to jest w swoim gabinecie . - odpowiedział Ramallo podnosząc głowę znad gazety .
- Dzięki Ramallo . - powiedziała Violetta i poszła do gabinetu Germana .
Zapukała do drzwi i czekała aż German się odezwie , po chwili usłyszała .
- Proszę .
Violetta otworzyła drzwi po czym weszła i je zamknęła .
- Możemy porozmawiać ? - zapytała Viola .
- Oczywiście .
- No bo tato ja muszę Ci coś powiedzieć , bo nie chce kłamać . - zaczęła Violetta .
- Bo ja zdawałam egzaminy do pewnej szkoły i dostałam się , od jutra mogę iść na lekcje . - powiedziała Violetta .

- Jaka to szkoła ? - zapytał German .
- Muzyczno , taneczna , nazywa się studio ... studio 21 . - wydukała Violetta .
- Niema mowy ! - krzyknął German .
- Ale tato jak każdy człowiek mam prawo rozwijać , spełniać swoje marzenia , a chodzenie do tej szkoły to ... to jest moje marzenie . - powiedziała Violetta ze łzą w oku .
German do niej podszedł i ją przytulił , a po chwili powiedział .
- Skoro to jest właśnie twoje marzenie Violu ,to zgadzam się abyś chodziła do tej szkoły .
- Naprawdę ? - zapytała Violetta z niedowierzaniem .
- Tak , naprawdę . - odpowiedział na jej pytanie German .
- To podpisz zgodę , że zgadzasz się żebym się tam uczyła . - powiedziała to i wyciągnęła zgodę .
Podała ją Ojcu , German ją podpisał i powiedział .
- A teraz zmykaj zanim się rozmyślę .
- Dziękuję tato . - powiedziała Violetta i go przytuliła po czym wyszła z jego gabinetu .
- Wychodze , jakby tata się pytał to poszłam do studia zanieść zgodę . - powiedziała Violetta i wyszła z domu .



[ Studio 21 ]

Trzymałam w ręce swój pamiętnik , który wszędzie ze sobą zabieram .
Gdy wesz.łam do studia , potchnęłam się o coś a on upadł mi na ziemię .
W tedy podszedł do mnie on ....
On jest naprawdę przystojny , ma śliczne ciemne oczy i ma na imię Leon .
Leon schylił się i podał Violi jej pamiętnik .
- To chyba twoje . - powiedział z iskierką w oku .
- Tak , dziękuję . - powiedziała Violetta i po chwili dodała .
- Idę do Pablo zanieść zgodę , żebym mogła się tu uczyć .
- Mogę iść z tobą jeśli chcesz .- zaproponował Leon .
- Okej , to chodź .- powiedziała Violetta i uśmiechnęła się .
Zapukała do gabinety dyrektora , usłyszała że może wejść więc weszła wraz z Leonem .
- Pablo ja przyniosłam zgodę. - powiedziała Viola i wyciągnęła zgodę z pamiętnika , położyła ją na biurku Pabla .
- Czuj się w studio jak w domu . - powiedział Pablo chowając zgodę po czym dodał .
- Widzę że znacie się z Leonem więc będziecie razem w klasie . - uśmiechnął się Pablo .
- Dobrze , dziękuję . - powiedziała Viola i wyszła przed studio , Leon poszedł za nią .
- Pójdziesz ze mną do Restó ? - zapytał Leon .
- Tak , tylko zadzwonię do taty żeby się nie martwił o mnie . - powiedziała i zadzwoniła do Ojca .


[ Rozmowa telefoniczna ]


- Tato idę z Leonem do Restó . - powiedziała , ale bała się co powie jej tata .
- Dobrze Violu , tylko niech Leon potem odprowadzi Cię do domu .
- Dobrze tato . - powiedziała Violetta i rozłączyła się .






--------------------------------------------------------------------------------



Na dzisiaj tyle , niema tu nic o innych aktorach ale to dlatego że nie wiedziałam z kim ma być Cami  z kim Fran itd .
Jutro napisze o nich więcej , obiecuję , ; ****
Miłej Lektury wam życzę , ; D

1 komentarz: