niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozdział 8 . - " Naprawdę się zmieniła " .

[ Następny dzień , dom Violetty ]

Violetta wstała rano , wzięła prysznic  . Ubrała się w to :


I zeszła na dół na śniadanie .
Olga zrobiła rogaliki z czekoladą , Violetta je uwielbiała więc zjadła z apetytem śniadanie .
- Tato bo ja muszę Ci coś powiedzieć . - powiedziała Violetta .
- Stało się coś ? - zapytał German .
- Nie wszystko w porządku ... tylko Jade tu była wczoraj ..
- Wiem rozmawiałem z nią . - powiedział German .
Po chwili Violetta wzięła swoją torebkę i wyszła do studia .



[ Studio 21 ] 

Violetta przywitała się ze swoim chłopakiem i przyjaciółmi .
Widząc wszystkich zebranych podeszła do nich Ludmiła i powiedziała .
- Cześć ja ....
- Znów coś knujesz ? - zapytała Camila .
- Ja chciałam was przeprosić za to jaka byłam a zwłaszcza was Violu i Leonie , za to co wam robiłam . - powiedziała Ludmiła .
Po chwili podszedł do nich Tomas i powiedział .
- Ona naprawdę się zmieniła , uwierzcie jej .
- Przykro mi Ludmiła ale ja Ci niewierze bo za dużo wyrządziłaś mi i Violi . - powiedział Leon i odeszli z Violettą .
- Musisz udowodnić że się zmieniłaś . - powiedziała Francesca i odeszła z Maxim i Camilą .
Ludmiła przytuliła się do Tomasa a on powiedział .
- Już spokojnie kochanie w końcu Ci uwierzą .
- Dziękuję Tomi to dzięki tobie się tak zmieniłam . - powiedziała Ludmiła i razem z Tomasem poszli na zajęcia . Po zajęciach Violetta i Leon poszli do parku a Fran i Camila na zakupy .



[ Camila i Francesca ] 

- Patrz Cami widzisz tą sukienkę ? - zapytała Francesca pokazując na sukienkę z wystawy .
- No widzę , jak Ci się podoba to przymierz . - powiedziała Camila .
- Okej . - Francesca poszła ja przymierzyć .
Dziewczyny chodziły po sklepach i mierzyły ciuchy dwie godziny .
Gdy skończyły zakupy były całe obładowane torbami .


[ Leon i Violetta ] 

- Kocham Cię wiesz ? - zapytał Leon .
- Wiem , ja Ciebie też . powiedziała Violetta .
Viola i Leon spacerowali po parku , podeszła do nich Ludmiła i powiedziała ze łzami w oczach .
- Wybaczcie mi to co wam zrobiłam , ja się naprawdę zmieniłam . Dajcie mi ostatnią szansę .
- W sumie czemu nie , ja dam Ci ostatnią szansę ale pamiętaj OSTATNIĄ !. - powiedziała Violetta .
- No to ja w takim razie też . - powiedział Leon .
- Dziękuję wam , postaram się wam udowodnić że się zmieniłam . - powiedziała Ludmiła i się do nich przytuliła  a Leon i Violetta się tylko uśmiechnęli . Po chwili Ludmiła pożegnała się z nimi i odeszła bo była umówiona z Tomasem .
- Ciekawe czy ona się naprawdę zmieniła . - powiedział Leon .
- Daliśmy jej szansę , pozostaje tylko czekać aż to udowodni .- powiedziała Violetta .



-------------------------

Na dzisiaj tyle , ; )
Miłej lektury , ; *******

1 komentarz:

  1. Każdemu trzeba dać szansę ;d
    Rozdział fajny;p
    Czekam na next;]

    OdpowiedzUsuń