niedziela, 18 sierpnia 2013

Rozdział 5 . - " Ja zaraz będę musiała zadzwonić do psychiatry " .

[ Studio 21 ] 


Dziewczyny poszły do swoich szafek , zostawiły w nich zeszyt i długopis po lekcji z Angie .
W przerwie między zajęciami wszyscy poszli do Restó .


[ Restó Bar ]





Camila usiadła koło Fran , Violetta koło Leona a Tomas koło Camili jednak gdy on koło niej usiadł ta przesiadła się i usiadła koło Violetty . Po chwili przyszła Ludmiła i usiadła koło Tomasa .
Teraz Tomas i Ludmiła patrzyli się cały czas na siebie .
Violetta , Francesca i Camila się tylko powstrzymywały od śmiechu .
- Ja zaraz będę musiała zadzwonić do psychiatry . - powiedziała Francesca .
- Dlaczego ? -  zapytała Violetta .
- Bo najpierw ty i Leon , a teraz Tomas i Ludmiła  .
- Ale co oni mają wspólnego z nami ? - zapytał Leon .
- No bo najpierw wy się tak patrzyliście na siebie a teraz oni . - powiedziała Francesca i po chwili dodała .
-Jeszcze brakuje żeby Camila się tak na kogoś patrzyła .
- O nie , nie mam zamiaru . - powiedziała Camila .
Violetta uśmiechnęła się i położyła głowę na ramieniu Leona  . Leon się tylko uśmiechnął .
- Czekajcie chwile zrobię wam zdjęcie . - powiedziała Camila i wyciągnęła telefon po czym zrobiła im zdjęcie .
- Wyślij mi je Cami . - powiedziała Violetta  .


Camila wysłała zdjęcie Violettcie , a Violetta Leonowi .
Po kilku minutach Tomas i Ludmiła [ Tomila ] wyszli z Restó .
Reszta posiedziała jeszcze chwile i poszli na ostatnie zajęcia z Pablem .

[ Studio 21 ]



Wszyscy usiedli na swoich miejscach .
- Mam pomysł , zrobimy kastingi do ról i wystawimy spektakl .
Spektakl o manekinach , które stoją na wystawie i widzą otaczający je świat .
Dziewczyna również manekin zakochuję się w chłopaku , ale pomimo że go kocha nie może wyjść zza wystawy . - powiedział Pablo .
- Kto napisze piosenkę do głównej roli manekina ? - zapytał Pablo .
- Ja mogę . - zgłosiła się Violetta .
- Świetnie , natomiast ty Maxi napiszesz piosenkę dla manekina chłopaka do drugiej sceny . - powiedział Pablo .
- Dobrze . - odpowiedział Maxi .



------------------------

Na dzisiaj tyle , wiem że miałam dodać wczoraj dwa rozdziały , ale rodzice wyłączyli mi internet jak mnie nie było w domu .
Dzisiaj włączyli mi dopiero niedawno więc od razu weszłam na komputer i  napisałam wam rozdział .
Jutro będą te dwa obiecane rozdziały [ jak dam radę ] .
Miłej lektury , ; ************

2 komentarze:

  1. No rozdział ciekawy ;d bardzo mi się podoba Twój blog ;d
    Czekam na kolejne rozdziały ;)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i super. :*

    OdpowiedzUsuń