wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 7 część I . - " Violetto Castillo czy będziesz moją dziewczyną ? " .

Leon zapukał do jej drzwi .
- Jeśli to ty Olga to nie chce nic do jedzenia ani picia , bo dopiero co była kolacja .
Leon zapukał drugi raz .
- Tato jeśli to ty to chce już iść spać .
Leon zapukał trzeci raz .
- Już idę , ale jeśli to ty Jade to lepiej już sobie idź i nie marnuj mojego czasu .- powiedziała Violetta po czym wstała z łóżka i otworzyła drzwi .
Gdy zobaczyła że to Leon troszkę się zarumieniła na policzkach .
- Cześć Leon . - powiedziała .
- Tak witasz gości ? - zapytał chłopak .
- Nie , wybacz Leon .
- Okej , nie odbierałaś telefonu więc przyszedłem do Ciebie bo muszę z tobą porozmawiać .- powiedział Leon siadając na kraju łózka Violetty .
- Nikt Cię nie widział jak tu wchodziłeś ?
- Nie , raczej nikt .
- To dobrze , a tak w ogóle to o czym chciałeś porozmawiać ? - zapytała Violetta .
Koło pokoju Violetty przechodził German , zauważył że w pokoju Violetty jest Leon , przybliżył się do drzwi aby coś podsłuchać .
- Bo po tym co się zdarzyło w parku , wiem że ty też coś do mnie czujesz .- powiedział Leon .
Słysząc to German przypomniał sobie jak on wyznawał miłość Marii .
- Więc Violetto Castillo czy będziesz moją dziewczyną ?- zapytał Leon .
- Leon ja ... - zaczęła Violetta .
- Kocham Cię i dlatego się zgadzam . - dodała po chwili i przytuliła się do Leona ..
- Coś Ci pokaże . - powiedziała Violetta i otworzyła drzwi do swojego pokoju .
Gdy to zrobiła do jej pokoju z hukiem wpadł German .
Leon gdy to zauważył zaśmiał się cicho .





------------------------

Wiem że krótki ale jest to dopiero 1 część tego rozdziału .
I ten dzisiejszy Twitcam Alby i Facu , dużo nas było .
I te Polskie pozdrowienia tzn te pozdrowienia od nich dla nas .
Już sama nie wiem co pisze robie i wgl , bo Facu w którejś tam minucie powiedział coś że pozdrawia Monike z Polski  czy coś w tym stylu .
A tak dopiero niedawno doszło dopiero do mnie że to o mnie chodziło .



Miłej lektury , ; *****

2 komentarze: