piątek, 7 listopada 2014

DZIĘKUJĘ ♥ !

Dziękuję wam , mój blog ma ponad rok a mam już 43080 wyświetleń .
Chciałabym wam bardzo podziękować , że wchodzicie na mojego bloga i czytacie to co tu dodaję [ rozdziały , informację itd ] .
Wiem , że ostatnio was trochę zaniedbywałam i chciałam was za to bardzo przeprosić , ale na prawdę nie miałam czasu tu wejść i nic napisać .
We wakacje byłam u babci , gdzie nie miałam w ogóle internetu , od września mam coraz więcej nauki [ szkoła ponadgimnazjalna ] , ostatnio byłam jeszcze chora i nie mogłam w ogóle wstać z łóżka bo bardzo źle się czułam .
Ale teraz jest wszystko dobrze i gdy będę miała chwilę wolnego czasu to postaram się tu wejść i dodać rozdział .
Ale do sedna , bardzo wam DZIĘKUJĘ , że odwiedzacie mojego bloga .



DZIĘKUJĘ ♥ .

5 komentarzy:

  1. Czeksm na rozdzial i jestem bardzo ciekawa co sie dalej wydarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy następny rozdział nir mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy rozdział
    bo już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń