sobota, 19 października 2013

Rozdział 15 . - " W co ja mam się ubrać ? " .

Violetta się uśmiechnęła i powiedziała .
- Wiesz Leon , pójdę dzisiaj odwiedzić Olgę , Ramallo i przy okazji tatę .
- To fantastycznie się składa bo mam w planach zrobienie kolacji i niespodzianki dla Ciebie .
- To o której ?
- Pasowałoby Ci jak bym przyjechał po Ciebie o 19 ? - zapytał Leon .
- Okej , to ja pójdę już , do zobaczenia wieczorem .- powiedziała dziewczyna i pocałowała Leona . Wzięła swoją torebkę , ubrała buty i wyszła .
Po kilkunastu minutach Violetta była już w domu .
Ledwo weszła do domu a podbiegła do niej Olga machając jakąś ściereczką .
- Viola , cukiereczku gdzie byłaś ? - zapytała .
- Byłam u ... byłam u Camili . - skłamała Violetta .
- Może jestem stara , ale nie głupia u Leona byłaś ?
- Skoro wiesz to po co pytasz , Olgo .
- Eh , a mój Ramallo to nie zaprosi mnie do siebie , nawet na kolacje nie zaprosi . - powiedziała Olga .
- A jak mówisz coś o kolacji to na kolacji mnie nie będzie , na kolacje idę do Leona .
- Dobrze maleńka .-  powiedziała Olga nie słuchając już Violetty .
Violetta się uśmiechnęła i przytuliła Olgę , do salonu wszedł Ramallo , spojrzał na nie , chciał przytulić Violette ale Olga pociągnęła go za ręke i przytulił je obie .
W tym momencie do salonu wszedł German .
- Ej a co to za przytulaski beze mnie ? - zapytał i się do nich przytulił .
- Du ... du ... du .. - zaczęła jąkać Violetta .
- Czekajcie Violetta chce coś powiedzieć . - przerwała przytulanie Olga .
- Dusicie mnie . - dokończyła Violetta a pozostali się zaśmiali .
Odsunęli się od Violetty , w salonie siedziała Angie.
Kiedy Violetta tam weszła ta od razu ją przytuliła .
Olga pobiegła do kuchni , po drodze krzyczała że upiecze ulubione ciasto czekoladowe Violi .
Ale najpierw musiała pojechać z Ramallo na zakupy .
Violetta , German i Angie siedzieli w salonie i oglądali film który puścił German , film jak Violetta była mała .
1 , 5 godziny później Olga i Ramallo wrócili z zakupów .
Olga zabrała się do robienia ciasta a Ramallo poszedł do salonu , oglądał z nimi film .
O 18 Violetta spojrzała na zegarek , zerwała się z kanapy .
- Co się stało Violu ? - zapytała Angie .
- Muszę sie szykować bo o 19 przyjedzie po mnie Leon . - powiedziała Viola .
- To chodź , pomogę Ci , będzie szybciej . - powiedziała Angie i po chwili pobiegły do pokoju Violetty .
German i Ramallo dalej oglądali film .
Violetta gdy tylko weszła do swojego pokoju podeszła od razu do szafy , przeglądała ciuchy .
- W co ja mam się ubrać ?
- A może to ? - zapytała Ange pokazując Violettcie sukienkę .
Violetta wzięła sukienkę i poszła do łazienki , gdy się przebrała wróciła do pokoju .
- I jak ? - zapytała .
- Ślicznie , ale ubierz jeszcze to . - powiedziała Angie podając jej rzeczy .
Violetta ubrała się i usiadła na krzesełku , Angie podfalowała jej lekko włosy i zrobiła jej lekki makijaż .


--------------------------

Dzisiaj tylko o Violettcie rozdział , ale obiecuje że jutro będzie też coś o innych .
Miłej lektury , ; ***



2 komentarze:

  1. Super!!! Czekam na kolejny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zapraszam na mojego bloga: http://vilu-y-diego-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń