poniedziałek, 26 maja 2014

Rozdział 31 . - " Podejrzenia " .

Leon pobiegł za Violettą i powiedział .
- Violuś kochanie mi wszystko pasowało , musiałaś źle zrozumieć .
Tłumaczył się chłopak .
Dziewczyna podeszła do drzwi i oparła się o nie a po jej policzkach spłynęło kilka łez . Po chwili odeszła od drzwi a do pokoju wszedł Leon . Podszedł do swojej ukochanej , położył dłonie na jej ramionach ale dziewczyna zrzuciła jego ręce , odwróciła się do niego twarzą , spojrzała na niego cała zapłakana i powiedziała .
- Ale na dole mówiłeś , że nie pasuje Ci buziak w policzek .
- Oj Violuś ale ja tylko żartowałem .
- Wcale nie wyglądało jakbyś żartował .
- Poprostu chciałem abyś mnie pocałowała .
Powiedział Leon patrząc w oczy Violettcie , dziewczyna odwróciła się plecami do chłopaka . Kochała go i sama nie wiedziała co w nią wstąpiło . Chłopak ponownie położył swoje ręce na ramionach Violi , tym razem usłyszał tylko płacz dziewczyny . Odwrócił delikatnie dziewczynę twarzą w swoją stronę . Violetta nic nie powiedziała tylko mocno przytuliła się do Leona .
- Przepraszam , Leon . Głupio się zachowałam , normalnie jak jakaś baba w ciąży , mam te humory .
Powiedziała Violetta a Leon się tylko uśmiechnął i spojrzał na dziewczynę .
- A może ty jesteś w ciąży ?
Zapytał patrząc na nią z nadzieją że powie  " tak " .
- No co ty Leon , jaja sobie robisz czy jak , w wieku 20 lat ?
- A czy to takie dziwne ? Przecież są dziewczyny co mają mniej lat niż 20 i już mają dziecko .
- W sumie możesz mieć rację ale najpierw wolę zrobić test aby się przekonać .
- Ostatnio mi mówiłaś , że za miesiąc masz mieć badania kontrolne u ginekologa więc może w tedy zapytasz się lekarza ?
- Dobry pomysł a teraz chodźmy spać . Powiedziała Viola i poszła się przebrać po czym położyła się do łóżka . Leon również przebrał się i poszedł do łóżka .

Federico .
Chłopak siedział w swoim pokoju i rozmawiał z Leną przez skeypa . Gadali tak dość długo , dziewczyna zaproponowała mu aby ten dla niej zaśpiewał bo nie mogła zasnąć , Fede zgodził się . Odłożył laptopa na łóżko i zaczął śpiewać Luz , camara , action . Gdy Lena słuchała jak Federico dla niej śpiewał po chwili zasnęła . Chłopak widząc ze dziewczyna śpi rozłączył się , poszedł wziąć prysznic i przebrać się po czym poszedł spać .

NASTĘPNEGO DNIA .

Francesca gdy tylko się obudziła myślała że jej  się coś w głowie poprzestawiało . Dziewczyna uniosła swoją głowę aby się przekonać czy to wszystko jest prawdą .

1 komentarz:

  1. Świetny rozdział! :D
    Zapraszam do siebie:
    http://leon-y-violetta-amor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń