wtorek, 14 lipca 2015

Informacja .

Cześć . Od razu na wstępie chciałam was przeprosić za to że nie ma rozdziału ale poprawiam powtórzenia które przeszkadzały anonimkowi pod ostatnim rozdziałem ...
Rozdział będzie pewnie gdzieś koło soboty chyba że poprawię go wcześniej to będzie wcześniej .
Jak pewnie wiecie w sierpniu jest koncert Violetta Live na który się wybieram .
Jeżeli chcecie  to możecie mi zadawać pytania związane z koncertem i nie tylko . A ja odpowiem na nie w poście albo zrobię filmik .
Pytania zadawajcie tutaj . Możecie zadawać je do 23 lipca .

[ AKTUALIZACJA ]

Podczas koncertu jeśli będę miała internet będę wysyłała snapy mojej kuzynce więc jeśli chcecie mogę wysyłać też wam .
Swoje snapy podawajcie na moim asku w pytaniu , przed nazwą piszcie ( blog ) .
Na asku możecie zadawać tez pytania na które chcecie bym odpowiedziała . W pytaniu na początku też piszcie ( blog ) .


http://ask.fm/Vilux15 - mój ask .




Miłych wakacji .

2 komentarze: