środa, 30 kwietnia 2014

Rozdział 29 . - " Kostkę skręciłam " .

Weszli po schodach na górę , weszli do sypialni .
- Tu za tymi drzwiami jest druga toaleta .
A Angie mówiła że w twojej garderobie są drzwi za którymi masz toaletke , wszystkie kosmetyki , lakiery do paznokci itd .
A tu jest taka mini garderoba na buty .
- A co jest za tamtymi drzwiami ?- zapytała Violetta pokazując na drzwi .
- Idź sama zobacz . - Powiedział Leon i uśmiechnął się zadziornie .
Violetta weszła do pokoju i prawie opadła jej szczęka .
- Leon , a to po co ?
- Violuś kochanie przecież w przyszłości może nam się przydać pokój dla dziecka
A tak po drugie to podobno Angie i moja mama urządziły ten dom .
- No , okej ale ty Leon idź sie położyć bo masz odpoczywac po wypadku .
- Jak mnie złapiesz . - Powiedział Leon i zaczął uciekać przed Violettą .
[ ... ]
Violetta nadal biegała po całym domu za Leonem .
Nagle do głowy wpadł jej pomysł .
- Leon ja się poddaje .
- Ha , wiedziałem że mnie nie złapiesz .
- Leon , to nie pora na żarty .
- Violuś , co się stało ?
- Chyba kostkę skręciłam  .  







Przepraszam za poprzedni rozdział . Wiem że nie był fajny . Mam nadzieję że bedzie ten fajniejszy .
A jeżeli nie to wybaczcie ale nie mam za fajnego humoru na pisanie ...

1 komentarz: